Subject: FW: Lõppdokument
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: Sulamägi Siim <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 10:20:04 +0300

registreerimiseks

From: Sulamägi Siim <[email-masked]>
Sent: Monday, May 6, 2024 10:09 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: Lõppdokument

Tere

Saadan uue.

Lp

Siim

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 6, 2024 7:14 AM
To: Sulamägi Siim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lõppdokument

Sobib. Muudatuse kk-ks palun lisa konteinerisse ka olol kk.

From: Sulamägi Siim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 2, 2024 1:51 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Lõppdokument

Tere

Liigutasin kaablit 0,5m vanast asukohast vasakule.

Telia mees ütles mulle, et kui sidekaabel puru kaevatakse ei kooskõlasta
ta mulle enam ühtegi projekti.

Tavaliselt nad kooskõlastavad nii, et ei vaata isegi sisse. Sõltub kelle
otsa satun.

Lp

Siim

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 30, 2024 7:07 PM
To: Sulamägi Siim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lõppdokument

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Elektriprojekti kooskõlastamine riigitee nr 3 maaüksuse piires
ja tee kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 30.04.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/6818-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.